سود در فارکس

اخبار فارکس

فرض کنید، در اخبار شبانه تلویزیون شما، گزارشی وجود دارد که بزرگترین شرکت نرم افزاری به تازگی اعلام ورشکستگی کرده است.

دیدبان: اخبار لحظه‌ای بازار فارکس

اگر به دنبال اخبار مهم و تاثیر گذار بر بازار فارکس، طلا و نفت خام هستید، دیدبان بازار را پیگیری نمایید. دیدبان بازار با رویکردی لحظه ای بر وضعیت فعلی بازار تمرکز دارد. اگر صفحه ویژه دیدبان در مرورگر (بروزر) شما باز باشد اخبار فوری و لحظه ای جدید با یک آلارم صوتی به شما اطلاع رسانی شده. صفحه ویژه دیدبان با امکان آلارم صوتی، اینجا را کلیک کنید.

گزارش نیمروزی: قرارداد های آپشن امروز منقضی می شوند!

جمعه 30 اردیبهشت 1401 - 16:20

تقویم اقتصادی فارکس: چین نرخ بهره را کاهش داد!

جمعه 30 اردیبهشت 1401 - 10:37

جفت ارز USDCHF وارد فاز اصلاحی شده است اخبار فارکس

پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 - 12:06

تقویم اقتصادی فارکس: آیا سقوط بازار های سهام ادامه می یابد؟

پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 - 9:18

گزارش نیمروزی: آیا دوباره شاخص های سهام سقوط می کنند؟

چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 15:05

بهترین شرایط معاملاتی و کمترین اسپرد ها در حساب NDD بروکر فیبوگروپ

واریز و برداشت ریالی، متصل به بازار و سرعت بالای اجرای دستورات

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

تقویم اقتصادی فارکس: رالی صعودی دارایی های ریسکی تضعیف شده است!

چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 9:32

گزارش نیمروزی: دلار سقوط کرد!

سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 - 17:22

شکست نرخ ۱۸۰۰ دلاری اونس طلا جعلی بوده است

سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 - اخبار فارکس 16:39

تقویم اقتصادی فارکس: بازار آرام است!

سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 - 10:26

تقویم اقتصادی فارکس: داده های اقتصادی چین بازار را نگران کرده اند!

دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 - 12:30

تحلیل هفتگی: آیا شاخص دلار از فاز اخبار فارکس خنثی بلندمدت خارج شده است؟

یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 - 11:10

تحلیل هفتگی: اتریوم بالای محدوده حمایتی قرار دارد

یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 - 11:09

تحلیل هفتگی: بیت کوین به زیر نرخ ۳۰۰۰۰ دلار سقوط کرده است

یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 - 11:08

تحلیل هفتگی: اخبار فارکس اونس طلا به نزدیکی سطوح حمایتی رسیده است

یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 - 11:06

تحلیل هفتگی: روند میان مدت GBPUSD نزولی است

یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 - 11:04

تحلیل هفتگی: آیا حرکت نزولی NZDUSD ادامه می یابد؟

یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 - 11:03

تحلیل هفتگی: خبری از تشکیل اوج در بازار USDCHF نیست

یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 - 8:07

گزارش نیمروزی: جریانات ریسکی بازار بهود یافته است!

جمعه 23 اردیبهشت 1401 - 16:31

آیا احتمال بازگشت اصلاحی اونس طلا وجود دارد؟

جمعه 23 اردیبهشت 1401 - 11:33

جفت ارز EURUSD به کف کانال رسیده است

جمعه 23 اردیبهشت 1401 - 10:49

تقویم اقتصادی فارکس: پاول انتظارات نرخ بهره ای بازار را تضعیف کرد!

جمعه 23 اردیبهشت 1401 - 10:20

گزارش نیمروزی: جریانات ریسک گریزی تنها به نفع دلار، ین و اوراق خزانه داری تمام شده است!

پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 - 17:11

اتریوم به محدوده حمایتی رسیده است

پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 - 12:32

بیت کوین به زیر نرخ ۳۰۰۰۰ دلاری عبور کرده است

پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 - 12:18

آیا جفت ارز EURUSD از فاز خنثی خارج می شود؟

پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 - 12:05

آخرین مطالب

سایر تحلیل‌ها

مقالات آموزشی فارکس در دسته بندی های طراحی استراتژی معاملاتی، عمومی، روانشناسی معاملات و مدیریت ریسک، ‌مختصر و مفید به شما یاد می دهد که به عنوان یک معامله گر حرفه ای باید چطور فکر کنید و چطور عمل کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برو به دکمه بالا